Friday, 12 March 2010

there's a fly on the lamp.


there's a fly on the lamp.

there's a FLY on the LAMP.

THERE IS A FLY. ON THE LAMP.

i am taking this to my vet as proof that my cats are in
desperate need of kitty prozac. look at ruby's eyes!
they are having a proper freak out.
hilarious ♥

34 comments:

Cymru said...

No matter how domesticated cats seem, there is always a wild thing inside them ready to burst out at the very mention of flies on lamps.. . .

Pamela Terry and Edward said...

Well of course they're freaking out.
THERE'S A FLY ON THE LAMP!

Evelyn said...

Haha wow this made me laugh out loud! Their little urgent faces...

Lulu said...

haha awww this is so cute!!!

postcardsfromdreamland.blogspot.com

Karolina said...

omg that's sp great. can't wait for my cat to make me laugh like that :D he arrives tomorrow- can't wait!

faerie finder said...

hehehe im still cracking up about it.
they just look completely mental!
oooh karolina you are getting a kitty!!!
if i described my perfect day,
it would definitely involve
bringing home a new
kitten! LUCKY!!!!
have fun & post
pictures xoxo

Gem said...

Awww! They're adorable!!! I love that they're all white! My cats do that with flies too :)

Jessie said...

Fantastic photos! I love your white cats, they're so photogenic too aren't they? Hilarious!xx

faerie finder said...

thanks!
they about lost their minds and then 10 minutes
later they were lying on their backs on the kitchen
floor!
silly silly silly kitties
i will sing them lullabies.

Lilbirdy said...

That is too funny! It is nice to see a picture of both the kitties together, too. Cute!

XX

E said...

they look so cute! the expression on their faces is adorable :)

KnitXcorE said...

*giggle* i bought my ladies a lazer toy thing and they get that same look in their eye....

faerie finder said...

your ladies!! heheheheh thats cute.
laaaaaadiessss im hooooome!!!!

for some reason i call my cats sister.
so when i walk in the door
i say siiiiisstttteeerrrrsss.. im hooooome!
even though lamby (the big one)
is clearly a MAN,
HAHAHHA

yudis said...

nice cat, i love white cat
so cute


greeting from Indonesia

A said...

Ooooo cute! Both cats look so similar (forgive my ignorance, but are they siblings?) they look like they came as a pair! puuurrfect! :) I love cats sOOOOO much . . . but I've been terribly allergic since I was 13 :'(

xoxo

sarah said...

someone recommended your weblog to me. I was hooked before it even finished loading.

hello birdy said...

beautiful! and hilarious :o)
I wish I could have pets here, miss mine so much!

Linda said...

LOL! They are so funny and beautiful.

http://leafgreenknits.wordpress.com/

Cait O'Connor said...

I have a cat just like yours (the one on the right in the pic).

Jocerane said...

Lol! I have the sames at home, in different colorways...!

Heron said...

quintessential quizzical cats!

Monster Girl said...

Haha they are so cute. :)

Regan said...

This is hilarious! I literally laughed outloud. Ha.

The Curious Cat said...

Hilarious - they look like ghosties! xxx

joanne May said...

Ah, Precious little white furs.:)
They look a bit high...What are you feeding them??? Hee hee.;)
I love watching my cat chasing flies too. He tends to eat them and spiders.
Bright wishes.
Jo.x

faerie finder said...

no no no i only give them crack on their
birthday which is in may ♥

joanne May said...

I like to give Zigsa catnip... He really gets spaced out!;)
Ziggy's birthday is in May as well, on the 4th. He will be 2 years old. He's a real gentle Taurus cat and has his crazy moments too, like your kitties!
Thank you for your email, sweetie. I will post your print in a poster tube, early next week. I will let you know when I have sent it.:)
x♥x

Sandra said...

Oh, that is sooo cute! :) It's so cool that they're both snow white, too!

Stεℓℓα said...

ohhhh they´re sooo cute! i love cats:) great pics!

Needle Woven Studio said...

Goodness sakes! I love the laugh this gave me!!! Thank you for the WONDERful post!

exchangingfire said...

*snorts*

Cats are incredibly amusing creatures.

LadyD @ Ravelry

Vanessa said...

oh my goodness, your cats are so beautiful.

haha that darn fly!

Vanessa

Rizka Amalia (Ica) said...

aww..cute cats! I love your cats!

ladycathead said...

So, what did you do about the fly on the lamp? This is an Important Matter, you know. The fate of the known universe hangs in the balance. I am a fellow Cat Slave, so I understand. Some people would bristle at being called a Cat Slave. But I am comforted by knowing my place in the world, humble as it is. ;)